2017. július 5., szerda

Manikűrvadász | 33. forduló - Összefoglaló


Sziasztok!

Újabb fordulót zártunk le.


1. Dorcy egy igazán nyárias manikűrrel nyitotta meg a mostani fordulót, amit Akane egy ManiCute-os alkotása alapján készített el.

2. Akane Dóra egyik díszes manikűrjét alkotta újra. Mint két tojás, mindkét manikűr csodálatos!

3. Dóra az egyik viszatérőnk, és nem is aprózta el ez a jeles alkalmat, rögtön három manikűrt is levadászott a jelenlegi fordulónk házigazdájától, ZsebBoszitól (első, második, harmadik eredetije). Én csak ámulok és bámulok, hihetetlen, hogy minimális változásokkal is mennyire passzolnak a manikűrök az eredetihez, mégis egyediek. Imádom mindhármat (vagy inkább hatot^^)!

4. Andi picit változtatott az általa zsákmányolt Manna-manin, de maradt a trópusi vonalon.

5. Mannának sem volt könnyű dolga, de végül sikeresen vette az akadályokat és egy nyomdázott manikűrt vadászott le Tessától.

6. Ebben a hőségbn nem is tudunk másra koncentrálni, mint a hűsölésre, így aztéán nem csoda, ha Tessa is egy fagyis manikűrt alkotott újra Melcsitől.

7. A nyár mindenkit hatalmába kerített, Melcsit is. Ő fagyi helyett pálmafákat kívánt meg, és alkotott újra Thimmykétől. Nem is csodálkozom, egy ilyen pálmafás helyre most én is szívesen kiruccannék!

8. Szerintem nem vagyok azzaé egyedül, ha azt mondom, Elza ismét elvarázsolt. Nagyon szépen alkotta újra PP. mandala maniját. Én szabad kézzel ennyire alaposan tuti nem tudtam volna reprodukálni egy nyomdás manit. Le a kalappal!

9. Újabb nyári manikűr következik. De még milyen finom! PP. (bal oldali kép) is úgy döntött, ideje frissülni egy kicsit, arra meg tökéletes választás egy jól behűtött görögdinnye, amit nem mástol vadászott le, mint az lőző forduló háziaszsonyától, Bettitől (jobb oldali kép).

10. Betti épp költözés közben van, így kérdéses volt, hogy tud-e vadászni. Végül -szerintem mindnyájunk örömére- csak sikerült részt vennie, Larától egy mutatós márványos manikűrt ejtett el.

11. Lara egy szabadkézzel festett manikűrt készített el Niki alkotása alapján, így lépve ki saját konfortzónájából.

12. Niki is egyik visszatérőnk. Nem először vadászik Myrkky-től, ezúttal Niki is inkább egy pálmafás helyre utazott kipihenni a vadászás adta fáradalmakat.

13. Myrkky egy csodálatos fekete-fehér manikűrt vadászott le Dorcytól. Bár színvilágában nem passzol a nyárhoz, most mégis kedvet kaptam én is az elkészítéséhez!

14. Fortuna nagyasszony jóvoltából ebben a fordulóban pont a házigazdánk, ZsebBoszi vadászott tőlem. Szintén egy nyárias, pálvafás manikűrt ejtett le a tavaly nyári manikrjeim közül.

15. Én (alsó mani) sem először vadásztam Anditól (fenti mani), de lelkesedésem nem csappant, hisz megannyi gyönyörű manikűrje van, mindig van miből mazsolázni. Ezúttal egy pink alapon fehér virágos manikűrje esett áldozatomul.

16. Thimmyke egy geometrikáus manikűrt alkotott újra Elzától, igaz, picit változtatott rajta. Szerintem még abszolút felismerhető a hasonlóság. :)

Nagyon szépen köszönöm, hogy ismét velem vadásztatok. Öröm számomra, hogy a kis vadászos maghoz új és visszatérő lányok is csatlakoztak.

ZsebBoszi Andinak nagyon köszönöm, hogy elfogadta a szervezést és az ezzel járó feladatokat. Csodás munkát végzett! ♥
A 34. forduló házigazdájának kiléte is megvan már, szerencsé(nk)re el is vállalta a felkérésem, így örömmel tudatom veletek, hogy a következő Manikűrvadászt
Mannaa 
bloggerinája fogja szervezni, ezért érdemes a következő napokban gyakrabban felkeresni a blogját, hogy a 34. forduló információiról időben értesüljetek.

Az összes forduló összefoglalóját ezen a linken érhetitek el. Ne feledjétek, #Manikűrvadász megtalálható Instagramon is @manikurvadasz nicknév alatt. Ha alkottok, ne feledjétek megjelölni (tag-gelni) a fotókon, hogy én is, illetve mások is könnyebben eltaláljanak a bejegyzésetekhez! ;)

Vadászatra fel!
Szép napot mindenkinek!

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből