2017. május 21., vasárnap

Boldogságnaplóm rajzai, színezői | 2016. április


Sziasztok!

Már lassan két hónapja, hogy vezetem az én kis Boldogságnaplómat. Mit is jelent ez volaképpen?
Pontosan április elsején egyik legjobb barátnomnak hitt személynek köszönhetően iszonyúan magam alatt voltam... de igazából ez csak a jéghegy csúcsa volt, mert már hetekkel, hónapokkal előtte is éreztem, hogy valami nem kerek. Persze, sokat segített az, hogy haza költöztem, de még mindig nem volt minden oké, amin az sem segített, hogy ez a bizonyos barát folyamatosan piszkált: ez nemjó, ezt nem csinálod jól, ezt nem szabad...



Mint említettem, április elsején robbant a bomba. Nem is tudom, mikor voltam utoljára annyira magam alatt, mint aznap este (pedig addig annyira csodásan telt a napom, főleg a délutánom, hgy nem gondoltam volna, bármi is el tudja rontani ezt). Akkor döntöttem el, hogy változtatni kell. Amint picit sikerült megnyugodnom, önbizalomfejlesztés témában, és ráakadtam erre a bejegyzésre.

Rögtön elhatároztam, hogyvezetni fogok egy ilyen füzetet. A novemberben kapott virágos határidőnaplóm amúgy is feladatra várt, ráadásul a borítójának mintája miatt eleve imádtam kézbevenni, így hamar eldölt, hogy bizony ő lép elő az általam csak Boldogságnaplónak nevezett kis kinccsé.

Nem kell nagyördöngösséget elképzelni, minden nap három kategóriában írok össze dolgokat: cél, büszkeség, öröm. Aztán hogy a kreatív énemet is kiéljem (no meg a dátumozást is többé-kevésbé eltüntessem), külünféle rajzokkal, színezőkkel (későbiekben talán képekkel) is díszítem.

Ezeknek egy részét már láthattások különböző munkafázisaikban a személyes Instagram oldalamon is. Most egy csokorba szedtem őket. :)


Egyik kedvenc oldalam.








Nagyon szerettem őket színezni. A bal oldali színezőről kedvencem a két pasztellzöld-rózsaszín tojás; a jobb oldaliról igazából szinte az összes tojást nagyon szeetem, virágok közül pedig a narancssárga-sárga színátmenetes a kedvencem.

























Ennek a két oldalnak a fejléc részét is nagyon szeretem. Gondolkodtam, hogy ragasszak díszítőcsíkot a kaktuszos köré is, de az az igazsg, hogy nekem így jobban tetszik. :)





Ezt az oldalt is nagyon szeretem.















Ezt a díszt is nagyon szeretem. Szerintem jól passzol egymáshoz ez a pisztáciazöld (bár lehet, a képek annyira nem adják át az árnyalatát) alap és a kobaltkék szalagok.

Ennyi került bele áprilisban a Boldogságnaplómba, de vannak olyan alkotáaim, amiket a májusi oldalakra ragasztottam, illetve olyan is, amik egyáltalán nem kerülnek bele a naplóba, de Instagramon kint voltak:


Az alábbi képen az Happy Easter feliratot készítettem. Erről az egyetlen közelebbi képet akkor láthatjátok, ha lapoztok.

Remélem, nem untátok a képeket. :) Én néha, havan pár percem, vissza szoktam forgatni, rajzokban gyönyörködni, a napi örömmorzsákat elovasni, mosolyogni.
Nem tudom, emiatt-e vagy sem, de az elmúlt két hónapban nagyon jól éreztem magam a bőrömben (*lekopogom gyorsan*).

Júniusban jövök a májusi oldalakkal is.

Szép napot, kellemes vasárnapot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből