2016. december 27., kedd

OMD2013 | Day31: Kedvenc újraalkotása

Sziasztok!

A kihívás utolsó manikűrjét szeretném most nektek bemutatni, melyet még június végén hordtam, pont abban a pár napban, mikor az államvizsga dolgozatom szöveges részét írtam. Az eredeti manikűr itt tekinthető meg.


Használt lakkok: franken francia alap, Rapsodi 347, Gabrini Glitter G06, Golden Rose Rich Color 76


Én imádtam ez hordani, nagyban megkönnyítette azokat a nehéz napokat, míg napona 2-3 órát aludtam, a többit a laptop előtt ülve töltöttem.

Nektek hogy tetszik?

Szép estét,
Bella


"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből