2016. december 26., hétfő

Manikűrvadász | Marcsi manikűrjei


Sziasztok!

Ma a bloggerina lányok egy kis közössége újabb zsákmányolt manikűrökkel árasztja el a blogszférát. Én ma nem tudtam manikűrrel készülni, az indok roppant egyszerű: itthon nincs olyan körömlakkom, amivel a kiszemelt manit el lehet készíteni, az üzletek pedig még mindig zárva voltak ma, úgyhogy ma csak a Marcsi manikűrjeit mutatom be, amint pedig tudom, hozom a sajátomat is - PP-től pedig előre is elnézést kérek a késés miatt.


Először is egy régebbi forduló követelését teljesítette Marcsi, akkor Cinc barátnőmtől kellett volna vadásszon, amit végül most meg is tett.

"Cinctől kellett vadásznom, a választásom pedig erre a manikűrjére esett.  Eddig nem ismertem a blogját, de nagyon örülök, hogy a játék keretein belül megismerhettem őt is, mert igazán különleges manikűröket alkot."  Marcsi


Eredeti


"Sziasztok, Lányok!
Különleges számomra ez a forduló, és nem csupán azért, mert ünnepi, hanem azért is, mert majdnem egy évet hagytam ki a manikűrvadászatból, és be kell vallanom, hogy nagyon hiányzott már. :)

A forduló háziasszonya Bella volt, aminek nagyon örültem, mert tőle kellett vadásznom. :) Elmerültem a blogjában és az instagram profiljában is, de nagyon nehéz volt levadászni való manikűrt választanom, mert mindegyik annyira tetszett. Először egy hópelyhes ejtett rabul, de végül erre az édes, Tatty teddy macisra esett a választásom.
A saját ünnepi manikűrömet kicsit sötétebb kék pelyhekkel, ezüst holo lakkal és vizes matricával álmodtam meg, ahogy láthatjátok. :)

Remélem, mindenkinek meghitten telt a Karácsonya, és szívből kívánom, hogy az Új Évetek boldog, szeretetben gazdag legyen!


Marcsi



Eredeti
A többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből