2016. augusztus 1., hétfő

Boldogság gyűjtemény #10


Sziasztok!

Ezen a héten is igyekeztem összeszedni néhány boldogság cseppet.



Először is a múlt hétről kimaradt a legfontosabb: bár csak néhány hónapig nem láttam a fiú unokatesóimat, mégis már alig vártam, hogy megölelhessem őket, ami szerencsére Tusványos alatt össze is jött. ♥♥♥

10. boldogság gyűjtemény - ez egyben azt is jelenti, hogy már tíz hete hétről hétre próbálom összegyűjteni a hét apró és kevésbé apró örömeit! ♥ kedden cetlit kaptam a postaládában, hogy csomagom érkezett, még aznap ki is tudtam venni ♥ a színes neon glitterekre nem is emlékeztem, de egyszerűen imádom ♥ főzés közben éneklés ♥ éjszakába nyúló beszélgetések ♥ csajos délután Aliz barátnőmmel ♥ Édesanyám megdicsérte a manikűröm, sőt, azt mondta "az eddigi legszebb", aki követi már egy ideje, az tudja, ez mekkora elismerés tőle ♥ szél belekap a hajamba - ez az egyetlen, ami hiányzott, míg rövid volt a hajam, egyszerűen imádom, mikor a szél fújja a kiengedett hajam ♥ Anna névnapot ünnepeltünk, Tatim második felesége ♥ volt egy kisbaba is nála, szegénykémnek épp most jönnek a fogai, így gondolhatjátok, mennyire nyűgös, sírós volt a kicsi, de néha mégis el lehetett csípni az angyali mosolyát, hát legszívesebben megzabáltam volna

Hát nektek hogy telt a múlt hetetek?

Szép napot! Kellemes hetet!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből