2016. július 22., péntek

NOTD | Német zászlós manikűrök

Sziasztok!

Azt hiszem, senki számára nem árulok el újdonságot, ha azt mondom, hatalmas német foci rajongó vagyok. A világversenyeken is mindig nekik szurkolok (meg alap, hogy a magyaroknak is, ha sikerül ott lenni^^). 2014-ben már készítettem német zászlós manikűröket néhány mérkőzés előtt, így idén sem volt kérdéses, hogy fogok alkotni. Annyi különbséggel, hogy ezúttal az összes német meccs előtt manikűröztem, ahogy arról már beszámoltam a magyar zászlós manikűröket bemutató bejegyzésemben is.



A manikűröknél használ fekete lakk a Moyra Nr. 35, a sárga az Essence Miss Little Sunrise, a piros franken.

Németország-Ukrajna
Addig küldtem telefonról gépre a képeket, hogy az összeset letöröltem, így csak ez az egy maradt meg, amit manikűrös Instagram profilomra töltöttem fel.

Németország-Lengyelország
Szerintem egész 2016-ban a kedvenc manikűröm ez. Annyira imádtam! Fájt lemosni. :( De előtte még készítettem egy magyar változatot is belőle.
Franken francia alapot használtam, Moyra Nr. 03 fehér lakkal nyomdáztam a Moyra Maharadja lemezéről. A kövek BornPrettyStore-ról vannak.







Észak-Írország - Németország
A cikkcakk elkészítéséhez a BPS díszítőszalagját használtam, narancssárga kövek LadyQueen webshoptól vannak.




Németország-Szlovákia
Szintén a franken francia lakkomat használtam alapként, illetve fekete lakk helyett fekete akrillal dolgoztam.



Németország-Olaszország
Mennyire féltem ettől a meccstől! :) Az alsó mintát a Moyra Fabric Texture, míg a felsőt a BornPrettyStore BP-17-es lemezről nyomdáztam.



Németország-Franciaország
Ettől a mérkőzéstől is nagyon féltem. Mind utóbb kiderült, nem alaptalanul, mert bizony a francia válogatott elbúcsúztatta a csapatot.
Nem gyakran készítek waterfalls technikával manikűrt. Sőt, igazából csak egy nagyon hasonló, 2013-as manikűr jut eszembe.
Itt a Golden Rose Rich Color 76 volt a fehér lakk, illetve egy franken arany lakkot használtam még a fent említett piros és fekete lakkok mellett.



Az utolsó meccsre egy rajzocska is készült, melyet Instagramon tettem közzé.

A vereség után sokan támadták a csapatot, aztán egyik hozzászólásban megpillantottam egy képet, mellyel teljes mértékben egyet értek, legyen az a német vagy magyar válogatott, vagy a kedvenc klubbom, a Bayern München.

"Ha nem támogatsz minket mikor veszítünk, ne támogass akkor se, mikor nyerünk!"

Hogy tetszenek a manikűrök? Van kedvencetek?
Szeretitek a német focit?
Mi a véleményetek az utolsó kép mondanivalójáról?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből