2016. május 14., szombat

Játék | Eredményhirdetés

Sziasztok!

Április 27-én volt a szülinapom.Az eddigi években midig készült élménybeszámoló, de idén nem nagyon volt miről beszámolni.Sokan felköszöntöttek, a nap felét egyetemen töltöttem, hétvégén pedig volt torta.




 Szokás szerint a Google, és az FB is köszöntött, ahogy nagyon sok ismerős, rokon is. A technikai vívmányai, ugyebár...
Cinctől videóüzenetet kaptam, amelyben szavalt nekem. Még sosem hallottam szavalni, ráadásul a barátságról szólt, így igazán személyes ajándék volt.
Csak úgy, mint két évvel ezelőtt, idén is pont szülinapomon tudtam megnézni a gyilkos elmék következő magyarul megjelent részét is.

Oké, oké. Nem húzom tovább az időt és az idegeiteket. :) Kicsit későre, de végre sikerült összesítenem a jelentkezőket. A nyertes nem más, mint S. Tímea.
Gratulálok a szerencsésnek, a többieknek köszönöm a részvételt!

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből