2016. április 25., hétfő

ManiCute | Elegancia - Avagy szülinapi manikűröm

Sziasztok!

Nagyon örültem ennek a témának, volt is ötletem rá bőven. Leginkább a csipkés manikűrök jöttek be, de a nyomda palettám még nem ért ide. Próbáltam másban gondolkodni, de ami még tetszett volna, az rövid körmökkel áll jól, levágni meg nem akartam, így napoltam is a témát és három napig jártam-keltem csupasz körmökkel - ilyen sem esett meg velem évek óta.


Aztán mégis úgy döntöttem, marad a csipke. Ha nincs nyomdalemez, hát majd festem kézzel! Kerestem neten egy képet, amin tanulmányoztam, hogy az általam kedvelt virágos-csipkés minta körülbelül hogy néz ki, aztán szépen megfestettem. Nyomdapárnákra ment egy réteg átlátszó lakk, majd erre akrillal a minta. Felvettem, francia alapra raktam, fedőlakk, piros kövecske és már kész is. :)

Gondolom, már meg sem lepődtök, ha azt írom, az ötlet ismét Radi csodás körömköltemény láttán született.






Jobb kezem:

Szerdán lesz a szülinapom. Az utóbbi hetekben heti egy alkalommal tudok csak lakkozni, így ez lesz majd a szülinapi manikűröm is. Mi mást használhattam volna egy szülinapi manihoz, mint a kedvenc piros lakkomat? :) Az AVON Gel Finish Candy Apple lakkja mellett még a S-he piros csillámos topperét, saját keveréső francia alapot, átlátszó lakkot, fekete akrilfestéket és a LadyQueen áruháztól kapott piros kövecskéket használtam.

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem most nagyon tetszik a saját manikűröm. Szerintem örömmel fogom ezen a héten viselni. :)

Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből