2016. január 20., szerda

Játék | Szülinapi Nyereményjáték!


Sziasztok!

Január 8-én volt a blog 5 éves! Ennek apropóján (és mert másfél éve nem volt játék), úgy gondoltam, ünnepeljünk egy kicsit! :) Mint azt a fenti képen is láthatjátok, a határidő szép hosszúra nyúlik. Ha már lúd, legyen kövér és tartson az egyik szülinaptól a másikig: történetesen a blogétól a sajátomig! :)

Mindenkit arra szeretnék kérni, hogy olvasson tovább, és ha a nyeremény meg a játék nem is érdekli, ezeket az infókat átugorva a bloggal kapcsolatos kérdőívet töltse ki! Előre is köszönöm!


Sokat gondolkodtam, hogy milyen ajándékot válasszak. Mivel én szinte mindig tapasztalom a "csak Magyarország-i postacímmel rendelkező", és általában rosszul is esik, hogy ki vagyok rekesztve, mintha nem lennék annyira értékes olvasó, mint az anyaországiak (természetesen ez nem azt jelenti, hogy nem értem meg ezt a feltételt, csupán annyit, hogy fáj), két variációban gondolkodtam: 1. csak romániai olvasók számára, így legalább nyitnék a román blogvilág felé is, amitől valljuk be, az utóbbi három évben szinte teljesen el is szigetelődtem; 2. tudva, hogy milyen rossz érzés kirekesztettnek, kevésbé értékesnek érezni magad, kissé szerényebb ajándékkal, de magyarországi olvasóimnak is kedveskedni.

Teljes mértékben egyik variáció sem tetszett, de határozottan a második verzió fele hajlottam. Aztán pár hete jött az isteni szikra: vásárlási utalvány! Szóval igen, a nyeremény egy 10$ értékű BornPrettyStore utalvány lesz. Még sosem vásároltam vásárlási utalványt a BPS oldalán, de kapni már kaptam. Úgyhogy gondolom, nem lesz majd gond vele (de ha valakinek vannak ezzel tapasztalatai, szívesen fogadom!)

Így tudsz részt venni a játékban:
1. Kitöltöd a lenti kérdőívet - Akár névtelenül is kitöltheted, ha nem szeretnéd, hogy tudjam, kitől származik a vélemény. A kérdőív végén lesz az a link, ami a tényleges nyereményjátékos kérdőívhez vezényel el.
2. Legyél rendszeres olvasóm
3. Add meg az e-mail címed
4. Oszd meg a játékot. Ha bloggerina vagy, akkor a blogodon, ha nem rendelkezel bloggal, akkor egy online platformon, ahol publikusan hozzá lehet férni.

A fentiek tesznek ki egy esélyt, de ahogy azt nálam már megszokhattátok, aki még ezen felül is szeretne esélyeket szerezni, az most is megteheti:

5. Ha követsz Instagramon. Mindegyik profilom követése +1 esély, tehát összesen 3 esély szerezhető. Profiljaim: @vaniliamamor_bella, @gercuj_bella, @manikurvadasz
6. Megosztod a játékot Instagramon (+1 esély) és/vagy FaceBookon (+1 esély). Mindig figyeljetek oda ezeknél a megosztásoknál, hogy publikus legyen. Természetesen, a fenti, kötelező megosztás ide nem számít bele annak, aki nem rendelkezik bloggal és Instán vagy FBn osztotta meg először a játékot.

7. A nagyon lelkeseknek vízjel keresése.
Ezt folyamatosan lehet szerezgetni a játék folyamán, nem kell a kérdőívben feltüntetni, őket én fogom vezetni. A gyűjtögetés igazán egyszerű: ha megtaláltál egy vízjelt a bejegyzés végén, hagyj megjegyzést az adott bejegyzésnél, de semmiképp sem szabad benne arra utalnod, hogy bizony itt vízjel van.
A vízjelek időről időre vándorolnak, régi bejegyzésekből törlöm, újakba illesztem be. Nem szabom meg, hogy hány vízjelt lehet megtalálni, mindegyik 2 további esélyt jelent.
Annyit segítségül elárulok, hogy mindenféle bejegyzésbe költözött már vízjel, 2011-es bejegyzésektől kezdve egészen 2016-ig.
Ha van rá igény, adok még támpontokat a keresgéléshez.

Keresendő vízjel:
De néhol még a karácsonyi is feltűnhet:

Kérdéseket szívesen fogadok. :)

Természetesen, az is kitöltheti a kérdőívet, aki nem kíván részt venni a játékban. Ő legfeljebb nem kattint a kérdőív végén lévő linkre, mely az új kérdőívhez repít. :)
Előre is köszönök minden kitöltést!



"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből