2015. augusztus 30., vasárnap

Teszt | Golden Rose Jolly Jewels 103 & 119

Sziasztok!

A mai bejegyzésben két olyan lakkot mutatok e nektek, melyeket még tavaly szereztem be. Mindkettő a Golden Rose Jolly Jewels kollekciójába tartozik.



Golden Rose Jolly Jewels 103

Ez egy rózsaszínes-arany, millió csillámmal teli lakk. Arany nagyon apró csillámos lakkban vannak rózsaszín hatszögű közepes méretű csillámok. Egy rétegben akár fedőlakk-ként is lehet használni, ám nekem mégis úgy tetszik, ha önagában, három rétegben hordom.

Három-, két-, egy-, három réteggel



Golden Rose Jolly Jewels 119
Ez egy színes topper. Átlátszó lakkban vannak a tarka kis- és közepes méretű glittere. Én egy réteget használtam különböző színeken. Bár sokáig nem szerettem az ilyen tarka lakkokat, úgy vélem, minden lánynak szűksége van ilyen (vagy hasonló) topperre, mely bármelyik lakkozást könnyedén feldobja.
Alapok: B.O. 75 (rózsaszín), Gabrini 3D 07 (nude), Rapsodi 302 (fehér), Rapsodi 355 (fekete)



Nektek megvan valamelyik lakk? Esetleg más a Jolly Jewels kollekcióból? Nekem több is megvan belőle, véleményt róluk itt, itt és itt olvashattok. :)

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből