2015. augusztus 29., szombat

Személyes&NOTD | 11. EMI-tábor + az ott viselt manikűröm

Sziasztok!

Augusztus 5-9. között volt megrendezve az idei EMI-tábor, Gyergyószentmiklóson. Én most vettem részt rajta másodszor, s a tavalyihoz hasonlóan, idén is csak egyetlen napra utaztam fel, azt is legfőképpen azért, hogy ismét találkozzunk Cinccel.

A manikűrről készült képek a bejegyzés végén. ^^


Okkééé... hát ezek a még vállalhatóbb képek. :D Ne tudjátok meg, mennyit hülyültünk, miközben készítettük őket. ^^ Amúgy szombaton, mikor én voltam épp Romantikus Erőszak és ROAD koncertek voltak. Az első kép jobb középsőjén a Romantikus Erőszak frontemberével, Balázzsal készült kép. ^^

Amúgy ne ismertem előtte az együttest, de ennek ellenére -egy kisebb incidenst leszámítva- nagyon jól éreztem magam a koncerten. :) (Amúgy így volt ez tavaly is, annyi különbséggel, hogy Kárpátia számaiból azért egyet-kettőt ismerek^^)

Készítettünk közös-manis képet is. :3
 Amúgy azt kell tudni a táborról, hogy egy nemzeti táborról van szó, nagyon sok a magyarsággal, lszakított területeken élő magyarság problémáival kapcsolatos előadás. Az elszakított területekről érkezőknek ingyenes. Nagyon sokan érkeznek nem csak Erdélyből, de a Nagy Magyarország többi területéről is. A kezdetek kezdetén a Gyergyószentmiklós határában lévő 3-as kilométerkőnél tartották a tábort, majd egy időre átköltöztették másik helyszínre. Idén az első alkalom hosszú évek óta, hogy régi helyén a Gyergyószentmiklós-i 3-as kilométer körüli terület adott neki otthont. A táj gyönyörű, körben fenyvesekkel, kis patak... mesés!

Ezúttal sajnos nem volt nálam fényképezőgép, viszont a telefonom elég jól viselte magát, így nem követtem el azt a hibát, mint Tusványos alkalmával,hogy nem készítek fotókat. ^^ (Jó, azért azt még hozzá kell tenni, hogy este így is el kellett kérnem Cintó töltőjét^^ De ez már náluk szinte hagyomány, igaz Cinc? :D) Szóval a képek minőségért elnézést kérek, a telefonom és én ennyire voltunk képesek.

Amúgy a hőség óóóóóriási volt, ezért nem is csoda, hogy napközben ennyire kihalt volt a hely, higgyétek el, este hemzsegett itt mindenki.

A lángos-, kürtöskalács-, jégkása árus sátraknál itt még nem volt sor.


A sátrak árnyékába annál többen menekültek.

Vagy a különböző sátraknál vettek részt előadásokon, kiállításokon - itt például világháborús tárgyak voltak.


Háttérben a kisszínpad



A "Szénás" vagyis ez a kis csűr szerű átjáró vitt a hátsó sátorba. Ebben az átjáróban pedig, nevéhez hűen, széna volt rakva (amit sajnos a fotókon nem tudtam megállapítani), sokan itt hűsöltek, söröztek, kártyáztak.





Talán itt látszik, ahogy a Szénásban elvannak az emberek.

Sokan a patak partján kerestek menedéket

A képeslapot ajándékba kapta az egyik felvidéki lány. Ez volt a hátán.

Olyanok is akadtak, akik a hűs patakban vészelték át a hőséget.

Rögtön a tábor bejáratnál volt fenntartva hely a sátornak. Igazi sátortenger volt ez, meg sem próbáltam az egész területet megörökíteni.







Itt az "átjáró" a sátortenger és a tábor többi helyszíne között.




Az utolsó képek már este készültek, nem csak a fényviszonyokon, de a megnövekedett emberlétszámon is látszik. ^^ A koncertekkor még nagyobb volt a tömeg. Sajnos akkorra le is hűlt rendesen az idő, meg voltunk ismét fagyva (oké, hogy vittem egy cserenadrágot, na de hol volt az eszem, mikor hosszúnadrág helyett egy másik rövidet pakoltam fel? o.O Mindenesetre, tanulságos volt a jövőre nézve.^^ Ugyanezt mondtam mondjuk tavaly is.).

Ismét kötöttem új ismeretségeket, annyira aranyos volt mindenki! Nagyon jól éreztem magam, a nyár egyik legjobb napja volt ez. Alig várom, hogy jövőre is ugyanitt találkozzunk. :3

Hogy pár szót ejtsek a manikűrről is. Ugyebár az EMI nem egy megszokott fesztivál, itt inkább a rock irányzata van előtérben, így meg sem fordult a fejemben, hogy valami élénk, igazi fesztiválozós manikűrrel készüljek. Viszont Radi fekete manikűrjét már nagyon régóta kinéztem magamnak. Most itt volt az ideje, hogy elkészítsem. A minta mondjuk nem lett olyan tökéletes (a jobb kezemen meg pláne nem^^), viszont így is szerettem hordani, és biztosak lehettek benne, hogy nem ez volt az utolsó ilyen virágmintám. ^^

Amint Cinccel a tábor bejáratánál találkoztunk (ők már első naptól ott voltak), első kérdési között volt a meglepett "Neked fekete a körmöd?!" kérdés, vagy inkább felkiáltás. :D

A képek minőségéért elnézést kérek, szokásomhoz híven, ismét utolsó pillanatra hagytam, így épp hogy elkészültem, már szaladtam is a vonatra. Így viszont sem normális képeket nem tudtam készíteni, de a kisujjamon lévő maszatot nem tudtam leszedni. Igazából ott pont picit be volt szakadva a bőr, így ott megragadt a festék, nekem meg nem volt időm tovább pepecselni vele. :/ Nem nyújtott túl esztétikus látványt, viszont vigasztalt a tudat, hogy mások még ennél maszatosabban is megindulnak. Amúgy alapnak a már kissé besűrűsödött Rapsodi 355 szolgált, a középső ujjamon erre került még egy réteg a Miss Sporty Crush on You 062-es homoklakkjából. A gyűrűs ujjamon egy nagyon régi Essence Sweet as candy francia szolgáltatta az alapot, Ingrid Cosmetics Love Story 258-as arannyal készült a virág alapja, majd fekete akrillal a kontúr, illetve a többi virág és a levél.




Hallottatok már az EMI-ről? Ha még nem, a linkre kattintva többet is megtudhattok! ;)
Szeretitek a Romantikus Erőszak és/vagy ROAD bandákat? Hogy tetszett a manikűr?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből