2014. július 15., kedd

NOTD | Németek a világ tetején


//Figyelem, aki nem focirajongó, az az első pár oldalt bekezdést rögtön ugorja is ki!^^//

Sziasztok!

Ahogy ígértem, jön ma egy második bejegyzés is, amit igazság szerint még tegnapra terveztem, de a nagy örömködés után annyi dolog összegyűlt, hogy egyszerűen már sem időm, sem energiám nem volt a bejegyzés elkészítésére.

Sokan tudjátok rólam, hogy nagy foci-rajongó vagyok, főleg a német focit preferálom, ha fociról van szól, akkor a szívemben német vagyok. Most sem volt kérdés, hogy kiknek szurkolok. Az elmúlt egy hónap csak a fociról szólt, izgultam, sírtam, körmöt rágtam (ó igen, erre is sor került!), imádkoztam, drukkoltam, és természetesen sok-sok manikűrt készítettem.



Még mielőtt a manikűröket megmutatnám, szeretnék pár gondolatot megosztani veletek. A döntő után egyik barátnőmmel volt egy különös beszélgetésünk. Én a díjkiosztót szó szerint végig bőgtem, erre ő mondta, hogy nem érdemes, hiszen ez csak foci. Hát kérem, ez számomra nem CSAK foci. Én ugye Bayern rajongó vagyok, a klubból pedig elég sokan a német válogatott tagjai, így egész évben sikerül többé-kevésbé nyomon követni a játékukat, az életüket, éppen hol vannak, kinek milyen sérülése van, ki mekkora gólt lőtt és társai. Ez a VB alatt tovább fokozódik, mert egy hónapon keresztül (sőt, már a megelőző egy-két hétben is) róluk szól minden: ki játszik a mérkőzéseken, kit cseréltek le, ki lett a meccs embere, kinek mennyi gólja, gólpassza, kapura lövése, sikeres csele stb. van. Így mikor több hetes izgalom után a kedvenc csapatod végre a magasba emelheti azt a kupát, melyet nagyon is kiérdemeltek, szerintem érthető, hogy egy szurkoló úgy érzi, kicsit az övé is a győzelem, az öröm. Ezt csak megkoronázta az a tény, hogy a kedvenc játékosom, Manuel Neuer egyúttal a torna legjobb kapusának is bizonyult. Ezt mondjuk tudtuk eddig is, évek óta ott van az élmezőnyben, a legnagyobb kapusokkal egy lapon emlegetik, nagyon megérdemelte már ezt az aranykesztyűt, nagyon örülök, hogy végre a FIFA által kijelölt bizottság is úgy vélte, ezúttal ő érdemelte ki a díjat. :3
Nagyon örülök a játékosok külön-külön elért eredményeinek is. Klose-nak, hogy sikerült megdöntenie A Fenomén rekordját, Müller 5 góljának, Schürrle eredményeinek, Özilt bár sokan szidták, a VB egyik legjobb játékosa volt, Messi után ő hozta legtöbbször helyzetbe csapattársait, Lahm és Basti továbbra is nagy kedvenc, azt mondjuk sajnáltam, hogy Podolski csak ilyen keveset volt a pályán. :( Götze-t a második mérkőzés után nagyon sokan szidtuk/ták, végül mégis ő döntötte el a kupa sorsát, hatalmas gólt lőve a döntőben, így méltán írta be magát ő is a történelembe. Nagyon sajnálom, hogy sérülése miatt Reus nem lehetett jelen a VBn, bár Löw igazán magával vihette volna, mert a selejtezőkben nyújtott teljesítménye miatt ő is megérdemelte volna az érmet. Azért az szép gesztus volt a fiúktól, hogy a mezét magukkal vitték a döntőre! :) És akkor még ott vannak a Bayern játékosok is, mint Robben (akit amúgy majdnem mindig csak szidok, de a VBn hatalmas kedvencem volt), Shaqiri, akik szintén nagyon ügyesek voltak.
No de abbahagytam az áradozást. :) Most úgyis lesz pár hét pihenő, aztán szeptember elején kezdődik az EB-selejtező. ^^

Nem untatlak tovább benneteket, mutatom a képeket, manikűröket, melyekkel egy-egy mérkőzésre készültem.

Az elsőt már láthattátok ebben a bejegyzésben.
A második egy gyorsan elkészíthető darab volt, mert rohannom kellett munkába, akkor még a nagyon rövid körmöcskéimre készült a minta. Én ezt a pöttyöskét is nagyon kedveltem! :) Amúgy az első nyolcaddöntős mérkőzésre készült.

A harmadik egy ManiSwap-os csoda. Amint megláttam Lu-nál ezt a, eredetileg Octoberfest-es, manikűrt, rögtön tudtam, hogy el kell készítenem! :) A negyeddöntő mérkőzése előtt készítettem.



És a kollázs. Lucrezia tőlem a pávás saran-wrap manikűrt készítette el. :) Szerintem csodaszép lett az ő változata is! :)

A FIFA ugyebár mindig harcol a rasszizmus ellen, a negyeddöntők során a csapatkapitányok is felolvastak anyanyelvükön egy rövid szöveget, amelyben elítélik a rasszizmust. Rögtön tudtam, hogy a következő manikűrnél, mely az elődöntőre készült, én is csatlakozom ilyenformán a kezdeményezéshez, így került a kis- és hüvelykujjamra a szövetség által használt "#SayNoToRacism" embléma. A többi ujjamra pedig a három alapszín került. Évek óta nem sikerült ez a technika, most végre rájöttem a nyitjára! Nekem nagyon tetszett a végeredmény. :3



És végül, de nem utolsó sorban, bemutatom a döntőre készült manikűrömet. A hüvelyk ujjamon lévő zászlót gondolom nem kell magyarázni, ahogy a díszítőszalagokat sem. A kisujjamon lévő arany csillámos átmenet a kupát, míg a négy ujjamon lévő négy arany csillag az immár négyre bővülő rangjelzést hivatott szimbolizálni.


És a német torta! ♥ Még a VB első napjaiban, a Class FM FaceBook falán pillantottam meg egy hasonló díszítésű tortát. Akkor megfogadtam, ha a kedvenceim bejutnak a döntőbe, én is elkészítem. A szavamat pedig álltam! De még milyen nagy örömmel! :) Ráadásul 12-én pont névnapom is volt, így ez a névnapi-győzelmi torta lett. Ez a német arany igazi névnapi ajándék volt. :)
Amúgy a torta sima piskóta, csokikrémmel töltve. A tetejére áfonya, meggy és barack került, zselatinos szirupba forgatva. Bár a képen nem látszik (ételfélét, sőt, bármit, ami nem köröm, még mindig irtó bénán fotózok), de nagyon szépen fénylett. Tejszínhabom sajnos nem lett elég, így a szegélye kicsit szegényes lett, de szerencsére nem is azon volt a lényeg. ^^ Gondolhatjátok, hogy ma estére mind elfogyott. ^^


Melyik a kedvencetek? Szeretitek a focit?

Szép napot!
Bella

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből